Söndagsplanering.

wellwellwell alot of things to do, so little time.
 
Har haft en "ledig helg" nu, men hoppade in extra igårkväll 16.15-01.15. Har work work. Måste jobba ihop så att man kan unna sig lite också framöver... Saker & ting kommer inte gratis!
 
Jag är ledig nästa helg också vilket känns skönt, dessutom fyller jag år - på en lördag för första gången på länge känns det som! Så jag ska ställa till med lite kalas tänkte jag... Fyller ju bara 24 men jag tycker det är roligt att ha lite kalas med nära & kära om så bara för att alla är samlade & umgås! Så det ska bli skoj. Får ordna med en del nu inför kalaset, kommer få hjälp av min kära mor vilket känns skönt ♥ Annars vete tusan om jag hade fixat allt själv, eftersom jag jobbar! Hmm hmm... Ser fram emot en del denna veckan, eller ja den är bra planerad i alla fall med allt vad det betyder med träning, jobb, vänner & nytta! Såhär ser det ut;
 
Måndag: 8.00 Hämta tjänstgöringsintyg från kommunhuset, kl 9.00 har jag möte med en SYO på Lärcentrum ang ev. framtida studier........ Sen ev. hälsa på Jennifer som ligger hemma sjuk ♥ Senare lite Zumba på sportlife!
Tisdag: Jobba extra 8.30-16.45
Onsdag: Jobb 9-16.00
Torsdag: Träffa min vän Emma från sthlm, vi ska äta frukost ihop! Efter det ska jag hämta mamma för att handla inför lördagens kalas! Kvällens träning = Bodybalance!
Fredag: Jobb 9-17.00, ev. Zumba 17.30 om jag HINNER dit!!! Lite stressigt direkt från jobbet, hinner jag?
Lördag: Kalas för Moi! Lite förberedelser innan gästerna kommer, sen kalasa heeeela dagen & heeeela kvällen!
Söndag: Faktiskt inget bokat, tror jag behöver denna dagen till att ta igen mig! :-)
 
Så..... Ser det ut. Ska även hinna klämma in städning & att skriva en bouppteckning... Men allt går om man vill?!
 
 
Ne nu ska jag försöka coola ner i soffan.... Innan läggdags! Juste, har tippat på att syster ska förlösa imorgon! Då blir jag ju också MOSTER denna veckan som kommer... Det skulle ju vara helt fantastiskt!! ♥
 
 
Vad tyx om de nya gardinerna i vårt kök?????
 
 
LoveLoveLove / JPH
 
BTW. Ett inlägg om vad jag önskar mig i födelsedagspresent... Skrev detta för ett tag sedan, gå in & kika vettja (obs obs läs: min familj) ;-) Här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: