B-day not so far away

Har jobbat natten på mitt gamla jobb i lödöse, började kl 18.00 igår & skulle slutat 12.00 idag men så ringde en vikarie & sjukanmälde sig imorse kl 7, så jag tar hela passet till kl 16.00! huua och jag som knappt sovit något trotts sov-jour ;-) Jaja, med en heldel kaffe så ska väl jag klara mig! Får gå bort & handla lite lunch senare bara...


Snart fyller jag år! Eller snart.. 9februari ;-) På en lördag för första gången på länge känns det som? Är ledig den helgen dessutom, då får det ju bli kalas...

På önskelistan står lite blandade ting (om min familj läser!!) ;-)
- Serveringsfat - stort! I någon rolig färg kanske?
- iittala essence vinglas, vitt vin! Fick rödvinsglas förra året, älskar den serien!
- wii spelkonsol ;-) SÅ skoj! Väldigt underhållande om man har lite gäster också.
- Någon god champagne!
- Resväska, stor. Vi har två små bara.
- Halsband från kyssjohanna.se "karma"

Ha en fortsatt trevlig helg! Söndag idag, har jobbat hele helgen nu men... Är ledig sen i 2 dagar ;-) Så är det när man jobbar inom vården! Rätt skönt ibland....



Kommentarer
Postat av: nina

Det halsbandet gillar jag mycket! :)
Vill också ha!

Hoppas att du överlever de sista timmarna, vilken lång jobb dag men blir många timmar iaf om det är ngn tröst.
Kram.

Svar: Ja visst är det fint =) Jadå, segt var det. har ju nästan vart på jobbet 24h men men det är helg & gött OB så det fick gå ;-) Kram <3 ses i veckan!! :D
Jonnaph

2013-01-06 @ 13:40:09
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: