Fredagsmys, nattjobb, kalas & tbt

Klockan är strax över 2 på natten och jag sitter på jobbet, började 22.00 & slutar 8.00 till morgonen. Innan jag for iväg till jobbet så hann jag fredagsmysa lite med Tobias där hemma, vi gjorde varsin pizza i vår nya fina varmluftsugn! Vitvarorna som vi köpte är vi så nöjda med!
 
Det rullar på i hög hastighet igen i skolan, hann knappt njuta av att jag klarat ännu en tenta - i inköp! Så gött! Men tiden finns inte att ta in detta för länge innan man hoppat på nästa projekt ;-) Men det skall vara kul också mellan varven, det får man inte glömma.
 
 
 
 
 
Jag har precis tittat igenom några avsnitt ur Hannah & Amanda - ett härligare liv, kortserien är så underbart mysig tycker jag... Man får en feelgood känsla efter varje avsnitt och så är de precis lagom långa ca. 17 min. Skall ge mig på att läsa en skönlitterär bok nu istället, en som jag började på för länge sedan men inte avslutat - Blondinbellas Economista! Skall försöka läsa ut den nu i natt och imorgon natt så att jag kan ge den vidare till syrran som gärna också vill läsa den, jag vill läsa ur den så att jag kan börja på nästa bok, har ju köpt typ 7st böcker som bara väntar på att få läsas!!
 
När jag slutat mitt nattpass skall jag hem och lägga mig en stund till ca 14.00, sedan gör jag mig iordning för kalas hos min systerson och hennes man som båda fyllt/skall fylla år nu de närmsta dagarna. Det blir skoj! Tänker se på melodifestivalen där innan jag åker hemåt igen för att gå på nästa nattpass som börjar 00.00 & slutar 10.00 på söndag.
 
Förra helgen hade jag lite kalas för min familj eftersom jag fyller på måndag men inte hinner fira mig själv någon helg i Februari eftersom det är fullbokat med jobb och andra aktiviteter ;-)
Jag fick kaffekoppar från Lexington, Carolina Gynning rödvinsglas, skal till min samsungtelefon samt rosa bubbel & blommor! ♥ Tack alla ♥
 
BLEEDING BARBIE
- En hyllning till den kvinna du är. Vi tror att vi måste vara så perfekta på utsidan, men det är den inre skönheten som ska lysa igenom.
 
4st fina muggar som jag älskar!
 
Nytt skal till telefonen! Välbehövligt! :-)
 
 
 
 
Kalas-selfieeeeeeee
 
 
Godnatt alla sömniga, än är det många timmar kvar för mig att jobba ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: