Härliga fredag!

Idag är det fredag, bästa dagen på hela veckan! Har en skön fredagsfeeling trotts att jag ska jobba lördag & söndag, men jag börjar kl 10 imorgon så det är ändå sovmorgon på det!
Jag är ledig från skolan idag, så jag har planerat en träff med min vän & gamla arbetskamrat Charlotte. Det ska bli en fika antingen hos mig eller på stan, vi har inte bestämt än :-)
 
....Jag har lagt en vitvinare på kylning perfect day och tagit fram div. ingredienser som behövs till kvällens middag - quesadillas! Så gott och så enkelt.
 
 
Vi har börjat föra en matlista veckovis, så att man slipper stå och fundera över vad man skall laga till middag varje dag - en evig fråga ibland. Så nu kan man se helgens planerade middagar och då längtar man om ännu mer inför helgen!
 
Ha en trevlig helg allesammans!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: