Weekend love love

Jag fullkomligt ÄLSKAR min nya supersmidiga, supertunna, supersnygga laptop! Tänk nu kommer jag orka bära denna fram & tillbaka till skolan utan problem! Köpte ju ett supersnyggt fodral till den också i samma veva, i brunt läder - love it! ♥
 
HELG igen då, vad veckorna går fort! Lämnade precis in ett skolarbete som jag & min kurskompanjon Mathilda skrivit tillsammans. Finslipade bara lite innan jag tillslut klickade på sänd. Nu kan jag ta helg! ;-)
 
Idag har jag tagit min gravida svägerska ut på en tur till överby för att äta lunch och shoppa! Stackarn går som en pingvin vaggandes fram och tillbaka, tänk att jag snart ska bli faster till en liten tös ♥ Så mysigt med massa bebisgos attt se fram emot!
Jag hittade en hel del skoj i butikerna. Bland annat två tröjor från Pondus - jag kunde inte välja en så jag tog båda! En långärmad tröja från GANT & en vit halvlångärmad från OddMolly. På H&M köpte jag två baslinnen, ett torrschampo & underkläder. 
 
Ikväll skall vi laga hemmagjord pizza, brukar göra varsin halva då jag inte gillar typ kebabkött och Tobias inte gillar varm tonfisk ;-)
 
Unnade mig en bukett med rosor från ica idag när jag handlade lite helg-gotta, det är verkligen en mysig helgkänsla med färska blommor, har ju lärt mig av den bästa - min syster ♥
 
 
 
Några av mina köp idag !
 


Kommentarer
Postat av: Marika

Ja Pingu lyckades hänga med i din fart :) Haha!

2014-10-03 @ 20:44:10
URL: http://katrimarikas.blogg.se
Postat av: Nina

Wow älskade din shopping :)

Svar: Tack! Jag är helnöjd! Tror det kommer bli mer shopping på Pondus framöver, blev medlem nu också! ;-)
Jonnaph

2014-10-09 @ 07:51:35
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: