Hårt arbete lönar sig

Sitter på jobbe' och skall ta mig igenom en vaken natt. I vanlig ordning så fick jag igen direkt sömn hemma innan utan bara vila så vi får väl se hur detta går ;-) Jag trivs med nattjobb vilket är tur då jag kommer jobba natt i sommar och redan har schema för detta! 
Skolan rullar på, knappt man hinner hämta andan ibland - har typ gett upp hoppet om Maj månad då jag kör på som ett ånglok med studierna och jobb däremellan, längtar till Juni då skolan tar paus, vi åker till Kreta och gottar oss samt jag börjar mitt sommarjobb med ett riktigt lyxschema! 
Under tiden man kämpar på så känns det riktigt skönt med glädjande besked ibland, som idag när jag fick reda på att jag fixade min Ekonomistyrningstenta! Lyckan var total! Nu väntar jag bara in resultat från affärsjuridiken, klarar jag den samt om vi fixar arbetena i kurserna vi läser nu så har jag klarat hela mitt första år, alla kurser! Wow!

En nattakopp med mango Te! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: