Tävling!

Hittade en tävling hos syrran där man kan vinna en SÄNG, tävlingen anordnas av attvaranagonsfru i samarbete med Sleepo! Man kan vinna Kontinentalsängen Stjärnbädden Safir (HÄR hittar du den!) 
 
Min motivering:
Åh, ja tack!
Jag & min sambo Tobias hade blivit överlyckliga av att vinna en säng utan fotgavel, eller snarare JAG hade blivit överlycklig som i dagsläget sover i en dubbelsäng MEN den har en fotgavel, det innebär att min sambo på 193cm sover snett över sängen på MIN SIDA varje natt så jag får sova i ena hörnet ihopkurpen som en ostbåge. Att få sova raklång hade varit drömmen för mig!


Vill du också ha chansen att vinna? Tävla så här:

1. Fundera ut det du skulle vilja vinna.

2. Gör ett blogginlägg om tävlingen, där du visar med bild vilken produkt du vill vinna, sängen eller något trevligt från chhatwal och Jonsson.

3. Länka i inlägget till den produkt du vill vinna.

4. Skriv en kommentar hos fina attvaranagonsfru att du är med och tävlar.
....Dream dream dream.....
 


Kommentarer
Postat av: Nina

Håller tummarna! :)

2014-03-31 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: