Long time no see - IGEN

Fifasiken vad sämst jag är på att hålla bloggen vid liv :)
 
Jag vill iallafall updatera er alla (1st?) läsare om att jag fyllt mina 25 nu och vill berätta om min fantastiska födelsedag, eller ja min fest jag hade i lördags 15/2! Jag bjöd alla personer jag allra helst ville se på mitt kalas och de flesta kom faktiskt! En person jag saknade var min själavän Fanny men hon firade ju oxå sin 25års dag samma kväll i Skövde! Så vi bestämde att vi tar igen det nån annan gång tillsammans! ♥
 
Jag hade det otroligt trevligt och det hoppas jag mina gäster oxå hade! Tipspromenad, musicquiz, buffé och lite alkoholhaltiga drycker på det + en massa blandad musik!
 
Fick en massa fina presenter oxå! 
 
 
Av Tobias pappa, sambo, lillasyster + farbröder,respektive + barn
ett Vinglas Carolina Gynning,

varje glas har ett budskap, detta har; 
" MIND CONTROL
- Tänk positivt och lyckan kommer till dig. Tänk positivt och du har hela världen för dina fötter."
 
 (...psst.. om min familj läser... Jag önskar mig fler sådana i framtiden ;) ............. )
 
 
Samsung galaxy tab 3 av mitt älskade hjärta Tobias ♥
 
Cykel av mamma+sambo, bror & morbröder
 
Mateus tallrik, Hannah & Amanda rosévin av syster,sambo+Alfred ♥
Armband med gravyr av min älskade vän Emma ♥
 
iittala essence vitvinsglas + en fantastisk tulpanbukett av heléna & David ♥
 
 
Moët champagne av Matilda ♥♥
 
 
Tassimo av bror + sambo ♥
 
Te, godisar +Te mugg Green Gate av Theresia + lilla Alexander ♥
 
Änglakort + iittala mumin dricksglas av Malin & Gabriella ♥
 
...Jag fick också;
- Presentkort Cervera av jennifer + sambo ♥
- Presentkort adlibris, Prosecco & rosentvål av Emma & Mijo + Vilma ♥
- blomma gjord i en iittala kastehelmi ljuslykta av Saija, Andreas & Melwin ♥
- Presentkort SPA av Mina kusiner + respektive ♥
- Otroligt vacker hängande ljuslykta av Alexander & Mathilda ♥
- Örhängen + armband + Elvis rödvin oxå, av tobias pappa, sambo + farbröder + barn ♥
- En vacker skål av svärmor Maria + fam ♥
- En superfin fotogenlampa av Tobias morbror + familj ♥ 
- Pengar av min moster i finland ♥
 
 
♥♥♥ TACK alla mina underbara fina vänner & familj ♥♥♥
 
 


Kommentarer
Postat av: Nina

Så mycket fint! Gynning-glasen är fina <3

2014-03-03 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: