Julledighet!

Vi har jobbat på bra i gruppen med alla arbeten så vi tog välförtjänt julledighet i torsdags! Nu är det "bara" tentan kvar samt två seminarium i mitten av Januari. Känns skönt att vara i fas! Hämtade ut hemtentan som vi skrev för hand den veckan jag gjorde illa min arm och var så gott som hög på värktabletter, många i klassen som fick komplettering eller blev underkända men i vår grupp blev alla godkända!! Så skönt. Den mest överjävliga tentan som vi gjort, skönt att den är historia nu!
 
Har handlat alla julkappar förutom en endaste och den skall inhandlas imorn! Skönt att det också är avklarat så att julen bara kan njutas av till fullo :-) Julen firar vi i tre dagar i år, 23:e åker jag och sover hos mamma och har uppesittarkväll, 24e firar vi i Dalsland hos Tobias morfar - kommer vara ca. 18 pers sammanlagt där. Blir en livad jul :-) Skall bada badtunna och basta, kolla på kalle anka samt äta och dricka gott! 25e firar vi alla barn med respektive + barnbarnen hos min familj ♥
 
Igår hade jag svärmor hos mig, vi drack hennes hemgjorda glögg samt drack lite rödvin! Det var riktigt mysigt. Idag händer inte mycket alls. Jag har haft lite hemmaSPA, målat naglar, färgat bryn och nopprat, lagt ansiktsmask och skrubbat händerna med himalaya salt, händerna blir babylena! Ikväll skall vi prova på att göra Boeuf Bourguignon gryta! Skall bli gottigt... :-)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Marika

Ska bli så msyigt på juldagen :) Hoppas alla är friska då! :)

Svar: Ja visst blir det, längtar! :-) Ja vi får hoppas det.
Jonnaph

2014-12-21 @ 12:47:30
URL: http://katrimarikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: