Addicted.

Mitt största ha-begär just nu är mer av serien revenge! Kan.inte.sluta.titta! Det var min vän Emma som tipsade om denna fantastiska serie. I början var den lite seg... Men nu kan jag bara inte sluta titta!
 
Nåja idag är det fredag!
Kvällens meny består av; Entrecote med potatisgratäng och chilibearnaise samt stekta sparrisar. Till detta ett rött torres vin, smaskens! God mat är livets lyx och vi unnar oss det gärna och ofta!
 
Säg den lycka som varar... Imorgon går jag på ett monsterpass på jobbet då jag tackat ja till både morgon och kvällspasset, vilket innebär att jag börjar 06.30 & slutar 00.45. Men det skall jag allt överleva... För söndagen & veckan som kommer består endast av ett jobbpass medans de andra dagarna fylls av träffa-vänner-tider - 2 Emmor & en fanny samt en helkväll med syrran & kolla på The sounds, kommer bli awsome!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: