LOVE IT!

Nytt utseende på bloggen, nya teman yeeei! Hoppas det ger lite inspiration till att skriva oftare!
 
Mina vardagar är ju numera skoldagar, kan inte fatta att jag snart gått ett helt år på högskolan, det går så fort! Är mäkta stolt över mig själv att jag lyckats tackla det som jag haft svårast för - matte - jag läser ju ekonomi. Idag fick jag veta att jag klarat ytterligare en tenta! KÄNSLAN ALLTSÅ!! Har ju inte direkt unnat mig något än för alla tentor jag kämpat mig igenom, skulle ju köpa en ring från blondinbellas kollektion men ringen fanns bara i strl. 16, 17, 18 och jag har 17,5 så jag skulle behöva besöka en affär som säljer dessa för att prova om en 17 eller 18 kan passa ändå.. Det skulle finnas i Lidköping men det fanns ej när jag besökte affären.. Hmm.. Uddevalla next? Så ja, jag får väl unna mig framöver när jag HINNER ;-) Unnar ju mig god mat & gott vin på helgerna i alla fall!
 
Nu har vi startat 2 nya kurser, Entreprenörskap & Organisation & Ledarskap, intressanta kurser. Kanske skulle ta och satsa på att bli entreprenör - som blondinbella ;-) He he. Har en stund kvar att fundera över på vad jag ska syssla med efter högskolan, tankarna går... Starta eget (drömmen!) någon form av entreprenör.. Marknadsföringschef.... mja tankarna flyger iväg.. Skall NOG läsa 3e året så att jag kan titulera mig civilekonom i alla fall, ingen tung titel att bära så att säga.. 
 
 
 
Annars.. övrigt... Lagade en snabb chili idag till middag som vi skall äta när Tobias kommer från träningen! Skall även se vårt sista greys avsnitt så att vi är i kapp kvällens avsnitt som går på TV:n! Älskar att tobias är lika frälst i Greys som jag - perfekt match! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: