Inlägg nr 2 idaag!

Nostalgitripp. Nu när jag har nytt tema och allt så skrollade jag ner och tittade in allt gammelt jag skrivit i gamle bloggen, för den är faktiskt gammal. Vet inte när jag började blogga riktigt men 2010 sträcker sig denna bloggen till, jaha trodde det var mer men nu när jag tänker efter så hade jag en annan blogg innan denna. som hette jonsku.blogg.se, nu äre nån annan jäkel som har tagit MITT nickname............ so lame...........
 
Jaja.. Tänkte bjucka på en listjäveljävel;
 
Humör: Ganska balanserad, lite hungrig.
Gjort: Vart i skolan, handlat på ICA, lagat snabb Chili (obs se inlägget innan för länk)
Planer: Se greys avsnitt och kanske grownups2 om vi hinner/orkar.................
Ser på: En dataskärm.............................
Läser: Studentlitteratur ... baaah.. ;-) Och I Niqab på stureplan
Dricker: Citronvatten
Bästa: Trivs med mina livsval! Veckorna är liksom inte lika jobbiga som förut?
Väder: Har varit en fin solig dag i April!
Längtar: Efter sommar ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Det känns verkligen som du har hittat rätt sis <3

2014-04-05 @ 07:56:53
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: