Affärsidéer

Vi håller just nu på i skolan att ta fram egna affärsidéer, några seriösa några lite mer flummiga. Har ju haft allt från 15min till 30min att komma på nåt smart, inte det lättaste! Finns ju till och med tävlingar i vem som har bäst affärsidé så finns det investerare som är villiga att satsa en del pengar på om din idé är tillräckligt bra! 

Vi kom i alla fall på en idé (eller det var min idé som vi tog i gruppen) som vi skall använda i vår affärsplan framöver,., Mmm intressant ;-) Väldigt kul att spåna idéer i alla fall för mig som älskar att vara kreativ! Sen är inte alla idéer som poppar upp i min skalle några vinnare men det är alltid kul att fantisera! 

Påtal om affärsidé så hittade jag den mest märkliga sak via appen "lets deal" där man kan få finfina erbjudanden till ett bra pris, men denna uppfinning måste vara något av det märkligaste jag sett? Ha ha


0kr också? Fast det stod att den inte fanns att köpa än så lite trist att marknadsföra denna om den nu inte finns? ;-) Nåja..

Helgen närmar sig! Tillbringar den ihop med familjen både fredag & lördag men på lördag är det bara vi damer och lilla Affe då som ska mysa då herrarna är på öl&whiskymässa i GBG! 



Kommentarer
Postat av: Nina.B

Såg den oxå för ett tag sen haha tänk att ha en sådan på tåget ;)
Tack för i helgen, myspys.
Kram.

Svar: Haha ja hade sett roligt ut!! Haha. Tack själv det va det verkligen <3 Måste vi göra om snart igen <3
Jonnaph

2014-04-14 @ 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: