30års kalas

Igår var vi på Tobias jobbarkompis 30års fest! Långt in i skogarna... :-) Det va jättetrevligt, åt tacos, spelade spel & dansade bugg! Vid hemfärd fick jag dras med 2st pojkar (T. & hans jobbarkompis) som va full like a kastrull , kanske blev det lite för mycket dricka för dem två som gick tillsammans i zickzack ;-) Jaja, själv mår jag fint idag.. Blev lagom för min del men Tobias är det värre med (ligger & sover i soffan bredvid mig) Det blir nog pizza lite senare! Gott. 

Jag har vart förkyld ett tag men det höll på att bli bättre tills igår när vi stod ute i kylan & väntade på skjutsen hem, känns som att förkylningen kommit tillbaka nu.. Usch..

30-åringen! ;-)

Jag & Tobias <3


Den svarta hunden klämmer sig in bland soffkuddarna (ser ni honom?) ;-) 


Funderar på om man skulle börja kolla på någon ny serie.. Har några på listan att bocka av;
Breaking bad
Entourage 
Band of brothers
Game of thrones
Homeland

Vilken är mest sevärd tro? Tips på fler serier att plöja igenom? Just nu är SonsOfAnarchy en STOR favorit! ;-)

Snygge Mc.knutten i SoA ;-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Homeland! Sjukt spännande :)
mvh
Sis

2013-11-25 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: