Ny vecka.

Jaha då satt man på jobbet igen ;-) Idag är jag tröttare än vanligt eftersom jag så klokt bestämt mig för att jobba extra igår kväll/natt när jag sen imorse började 9.00 igen = ingen bra sömn.. Men men, är i alla fall ledig nu tills på torsdag, har bara ett möte på onsdag förmiddag men det går fort så jag föredrar att se mig som ledig ;-) & på torsdag ska jag tillbaka till lödöse & jobba kväll! <3 Loveit.

Slutar kl 18.00 idag så sista tiden går bra segt men ska sätta mig & äta min lunch nu så tar jag igen lite energi där... Ikväll blir det Zumba igen! Åkte ju på förkylning förra veckan som gjorde att jag missade zumban i fredags, men det är bara att blicka framåt igen & hoppas på att man nu håller sig frisk ett bra tag framöver! Har bokat mig på bodypump imorgon också så det känns jäkligt skönt!

Ser fram emot en del denna veckan förutom min ledighet, nämligen;
- onsdag, träffa Jennifer
- fredag, kolla på hus! & på kvällen efter zumban så har jag bjudit hem Jennifer på tacomys! Tobias är ute med jobbet så det passar perfekt att få vara i lugn & ro med lite tjejsnack ;-) hehe.
Helgen blir jobb men också kalas för svägerskan som fyller 23år!

& veckan efter denna är det påsk!! Är långledig från och med onsdagen till och med tisdagen veckan efter! Så skönt. Påsken firas med familjemiddag på påskafton & sen på eftermiddag/kväll åker vi till Dalsland & firar med Tobias familj & släkt! Sover över tills på måndagen så det ska bli riktigt skönt & avkopplande :-)

Hälsade på hos min systerson Alfred i lördags förresten! Det va mysigt att pyssla om honom lite, bytte blöja osv! Sen blev det lite bebisgos när han inte skulle äta då vilket han gjorde med jämna mellanrum!;-) Hehe. Sötaste Alfred! Ska bli ett nöje att få se dig växa upp :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: