Long time - no see.

Men halli hallå vad det har dröjt sen senaste blogginlägget??! IGEN! Att gå in på min blogg måste ju vara så tråkigt så klockorna stannar - när jag inte skriver nåt! Måste bli bättre...
 
Ja vad har hänt sen APRIL??! Allt. Typ.
 
Just nu så går dagarna mer eller mindre i väntan på semestern... Fredag v 28 gör jag & Tobias vårt sista arbetspass, på kvällen har vi planerat restaurangbesök för att fira semestern OCH Tobias födelsedag! MajoBar är planen. Det är så gott med TAPAS!!
 
Klockan 17.00 idag gick jag av mitt sista pass denna jobbhelg, nu återstår bara en jobbhelg till innan semestern, skönt! Denna jobbhelg har testat mina nerver till max, JAG ÄR SÅ TRÖTT. Tacka gud för att jag inte återvänder till jobbet förrän torsdag nästa vecka, då hinner jag samla mina krafter! 
 
Midsommarveckan väntar! SÅÅÅ skönt men trist att Junimånad snart är slut... MEN. Jag är ledig nästan hela veckan bortsett från torsdagen då jag jobbar 9-18. Vi planerar att fira in midsommar hos Tobias familj i år, vi ska vara i stugan & bara ha det gött! Längtar.
 
Planer inför semestern än så länge är;
Finland 14/7 - 19/7
Fallensdagar 20/7
Klassträff med gymnasiekompisarna 26/7
& Knorrfest 3/8 om jag får kompledigt... Det är helgen som jag börjar jobba igen (ska aldrig mer nämna det förrän det blir aktuellt!!!)
 
ehm... Annars planerar jag att umgås med familj & vänner, pussa & krama mosters hjärta Alfred ♥ äta mycket glass, grilla, bada, sola, dricka öl, Stanna uppe med nära&kära tills natten blir morgon, dricka vin på vår balkong med div. vänner som jag bjudit men det inte blivit av för vi har knappt fått iordning på balkongen, men nu börjar det snart bli fint ;-) &.... Bara ta dagen som den kommer!
 
Fann en flaska Moscato Bottega "Vino del amore" som jag fick av kusinen i Finland, när det va & hälsade på sist. Funderade länge på vad denna fina flaska innehåller, fick googla. Mousserande vitt vin! Från Italien. Fint ska det va, undra när det blir tillfälle att fira med denna fina flarra?????? ;-) Mjaaaaa........
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: