Whatsup weekend!

Trist att helgen gick så fort! Men vi har hunnit berika den med en heldel goda stunder! Fyllt dagarna med liv!;-)

Söndagen har varit relativt lugn. Mamma har varit hos mig & fixat med mina nya gardiner i köket! Sen fick hon tvättat våra fönster också, det var ju inte riktigt meningen men det tackar jag för <3 Efter gardin-hänget så åkte vi till överby en sväng, fick köpt mig en svart stickad kofta, supermysig! 99spänn på rean! Denna är från Veromoda fast på cubus;-) Vi köpte med oss en skagenbaguette hem & kokade kaffet här. Mums... Sen hare bara varit soffhäng & SATC-boxen för min del! Skönt... Är lite seg efter gårdagens utgång (va ju inte meningen egentligen men kul va det!!) vi var först på pitchers och åt en supergod förrätt & middag - skagentoast & ryggbiff! Mmmm.. Sen träffade vi Tobias kusin så drog vi till Butlers och dansade lite! Skön lördag! Tack Theresia för en sjukt kul kväll ;-D

Nåja... Är ledig nästa helg också men har tagit på mig ett extrapass på lördagkväll men det gör inget för jag är ledig fredag & söndag så det känns ok ändå! :-)

Kram på er, små läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: