Jåba jåba jåba

4e helgen i rad med jobb! Jobba på jobba på...;-) Januari är ju en sjukt trist månad så det gör väl inte mycket att jobba bort den.

Har väl inte hänt så mycket sen sist jag bloggade? Eller jo! Vi har varit på husvisning & sett ett fantastiskt hus!! Men budet är uppe i 1950000kr nu så vi skipparT;-) alldeles för dyrt för ett hus på lite över 100kvm. Nepp jakten fortsätter!

Nu närmar det sig BF för syster, & snart blir man moster! Känns så sjukligt overkligt men jag antar att känslan hinner ikapp när Lillknodden har kommit till världen! :-D


Jahaja.... Jag jobbar väl vidare då... Slutar kl 17.00 så det är ju inte så långt kvar! Har smarrig Baconpasta till lunch också så det ser jag fram emot mycket! Börjar bli dags snart?;-) mmmmums....



Kommentarer
Postat av: nina

Ja känns overkligt här också :) Blir spännande att se vem som ligger och lurar i magen, den är i af fixerad och redo att komma sa barnmorskan... har dessutom känt av lite förvärkar på nätterna så nu är det nog dags, snart ;) KRAM.

2013-01-19 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: