Utmaning!

8 sanningar om mig själv...
Jag blev utmanad av min syster Niina att lämna ut åtta sanningar om mig själv:

...Jag är inte särskilt intresserad av mode men älskar att köpa nya kläder!
...Har gått handels på gymnasiet men jobbar inom vården
...Funderar på att sluta jobba inom vården & läsa ledarskap inom detaljhandeln på högskolan...
...Tycker att god mat är en livskvalité som jag gärna unnar mig.
...Kan inte tänka mig flytta pga en utbildning utan läser helst där jag bor = hemmakär.
...Har snart varit tillsammans med min sambo i 4år! 18april. Får se vad man kan hitta på för mys då :D
...Gillar inte russin.
...Vill bo i hus! Vi kikar lite nu faktiskt.....;-)

Jag utmanar alla som vill....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: