Here I go again Its time for meee to hade awaay.....

Lite E-type såhär på en solig lördag! Jag jobbar ja... Delad tur å.... Mmm... Precis just nu så känns det sådär kul. Är hemma strax innan 21.00 ikväll.. Samma imorn. Det va den helgen de!;-) Men det kommer kännas bra på kontot iaf... Efter min "nedgång" till en 50% tjänst så har jag fått jobba extra upp till 100%! Jobb finns det.. Har fått tacka nej till en hel del då jag inte vill jobba varje helg & heller inte kan dela på mig när jag redan jobbar på ett annat ställe;-) Så, heltid förra & denna månaden också. Its good......:-)

Sen pluggar jag ju nästan halvtid också! Uscha. Jag är inte så sugen på detta egentligen nu när jag ev byter riktning.. Men så länge det går bra och det inte är för stressande så fortsätter jag.. Har ju köpt bok & HLRdocka....

Nåjaaa. Under min korta paus 15.30-17.00 så ska jag möta upp Jennifer på McDonalds! Vi ska fika lite! :-) Så detta räknar jag ner till nu.. Bara 30min kvar. Sen återstår kvällens timmar bara 17.00-20.30, men då blir det lite melodifestival så tiden går nog fort :-)


Ha en bra dag! Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: