Fredagsfeeling

Fredag idag, helgkänslan är nog en av de bästa känslorna! Ikväll blir det Idolfinal & någonting att äta, har inte bestämt vad! Ska bli skönt att lägga böckerna åt sidan några dagar... Imorgon ska vi till Dalsland, till Tobias morfar. Där är det så skönt att spendera tiden för man är så onåbar eftersom telefonerna inte fungerar där ;-) Kvalitetstid utan dess like! Längtar efter den varma goa bastun & att umgås med en del av T:s familj & släkt. 

Nu sitter jag i skolan & dricker upp mitt kaffe innan jag cyklar hemåt. Kan ibland inte förstå att jag går här, på högskolan. Jag har klarat mina första kurser och snart är första läsperioden slut. 3 kvar efter detta, tiden går så fort.. 

Kämpigt är det ibland, både i skolan och med annat. I dessa tider får man tänka tillbaka på alla fantastiska människor man har runtomkring sig, jag har en kärleksfull familj, världens underbaraste sambo och de finaste av vänner <3 Då är det lättare att kämpa sig igenom svåra tider, när man vet vad man har att luta sig emot. Jag är tacksam för er <3

Nä, nu hemgång & planering av kvällens middag! :-) Trevlig fredag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: