Lovely monday

Har haft en fantastisk ledig måndag! Började dagen med shopping + fikalunch med Jennifer & Cecilia, fick handlat en del skojjigt! Ajaj... Känns som det blev lite väl mycket än vad jag har råd med, men jag behövde lite nytt i garderoben! 
 
 


 
1. Halsband, BikBok
2. Jeans, GinaTricot
3. Jeans, H&M (Fyndade för 100kr!!)
4. Top med transparent rygg, Carlings (också fynd 50kr!!)
5. Transparent militärgrön top med guldnitar i kragen, BikBok
 
 
Efter vår shoppingtur åkte jag & mötte upp min gode vän Emma! Vi gick till strandgatan och fikade & hade det riktigt trevligt! Jag åt en champinjonsoppa också (skulle träna zumba på kvällen och behövde få i mig lite stadig mat) Men det va inte så bra kände jag, när jag väl tränade zumba - va för mätt & det kändes inte bra, så nästa gång blir det en banan på sin höjd & mat efteråt! :-)
 
När jag kom hem så hade Tobias stekt pannkakor! Mums. Nu blir det läggdags! Jobb imorgon + föreläsning på kvällen! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: