Hej hej fredag!

Jobbhelg - egentligen men det känns som att jag är ledig i helgen för jag börjat inte förrän kl 11 imorgon & jag har tagit kompledigt på söndag eftersom vi ska på kalas på lördag! Tobias morfar fyller 85år & vi ska befinna oss i Dalsland så jag kommer att dyka upp lite senare på lördagkväll eftersom jag jobbar till kl 17. Men sen så kan jag sova över där när jag sen är ledig på söndagen! Känns skönt:-)

Så.. Kl 17.00 idag slutar jag kneget & ska hämta upp Tobias så att vi kan handla present till hans morfar!

Får se om Tobias åker till Dalsland redan ikväll så kanske jag åker till min mor en sväng men stannar han hemma så gör jag det också. Har lite magont så en hemmakväll hade nog inte suttit fel... *stackars mig!!*

Nåja. Kaffe kaffe kaffe är mitt mantra för dagen!! :-) Ha en trevlig fredag mina vänner! Tips på fredagsmys?? Vad äter ni ikväll?:-)

Kraaaaam



Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt med kalas i Dalsland & härligt med korthelg för dig :) Ha en skön afton! Här blir det het räksoppa & senare sons of anarchy!
Kramis.

Svar: Ja verkligen, skönt att kunna sova där borta också. Mysa med bastu & lite viiin ;-) Åh det ska bli skönt att komma dit! Tack detsamma till er =) Åh vad gott!! Vi kollade precis klart på SoA säsong 5 avsnitt 2!! ;-) Får vänta en hel vecka tills nästa avsnitt!! I takt med USA antar jag.. ;-)
Jonnaph

2012-09-21 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: