[Fre-tahg-khvel]

Godkväll... Bloggeeen...

Fredagkväll & jag mår gött i min soffa hemmave. Har ätit räkor & druckit vitt vin (som vi köpte i Lanzarote i Aprilmånad!) Väldigt sött var det, nästan på gränsen till desertvin men det fick gå!;-) Köpte även med oss godis från Coopforum när vi handlade idag. Men...det får knappt plats!! Är så mätter.

Imorn ska vi på 85års kalas, har köpt en fin whiskey till Tobias morfar (ingen risk att han läser min blogg ikväll...eller någonsin för det delen..?) Har slagit in den & gjort ett eget kort (åh jag är så duktig, borde få medalj!!) :-D Skämtåsido. Har gjort ett kort men är ej värdig en medalj.

Nu är det "fri lek" tydligen här hemma, Tobias satte sig vid datorn & jag ligger kvar i soffan och tycker synd om mig själv.. *menzverkk* ska kolla lite på SATC, det va längesen!!:-)

Ha en fin fredag mina små blå



Kommentarer
Postat av: nina

Ser på flaskan att det är ett dessertvin, smal flaska? :) Tur att det smakade iallafall hehe
Hur var kalaset? Vad har ni ätit ur kassen?
Kramis.

2012-09-25 @ 10:10:09
Postat av: Jonna

Ja det var det, tyvärr det enda som vi hade hemma :'D Ja fast mkt mkt sött var det så... Jaja ;-) Kalaset var kul! Badtunna & bastu & smörgåstårta ;-) Vi har ätit fisken, biffarna i salsasås & penne al pollo :D Imorn blire morotssoppa ;-) Ska utvärdera allt på fredag i bloggen tänkte jag! Ni då? Kram

2012-09-26 @ 21:56:04
URL: http://jonnapauliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: