Longing for weekend. . .

Bitterheten från tisdagens middag med jobbet har hunnit lägga sig... Istället blickar vi framåt - imorgon närmare bestämt! Då ska vi på årets första julbord med Tobias jobb! Ska bli jätteroligt, har aldrig varit på SPA så jag har ju inget att jämföra med men det ska bli spännande - onekligen!;-) har i te bestämt vad jag ska ha på mig än? Alltid den stora frågan.. Som tur är så är jag ledig från jobb hela dagen så jag kan planera & packa i lugnan ro! Till lite julmusik kanske! & glögg..... Mums. Till er som vill följa mig på instagram så heter jag "jonnaph" där, kommer upp bilder från julbordet bland annat!;-) Sen ska vi ju på årets andra julbord på lördag också! Så det blir updates utan dess like!

...sitter på "jobbet" , går bredvid 10.00-13.00 idag men har betalt från 9.00-18.00 (är ju tillgänglig på mina schematider) händer inte så mycket här, men ska börja gå bredvid i nåt som heter "mobila teamet" nästa vecka också, börjar på måndag kl 6.30!!!! Herregud, jag som blivit bortskämd med att jobba 9.00 som tidigast! Hur ska det gå?? Men jag slutar å andra sidan 12.15 på måndag så det känns skönt;-) hoppas på mer jobb där, åka runt i kommunbil SAAB 93 kombi..... Kul att röra sig lite runt i stan... Träffa andra.. Människor... Mm:-)

Igår besökte jag Tobias kusin Theresia & hennes lille Alexander som inte är så liten längre! Hur mysigt som helst, fiskade med Kaffe & lussebulle, stannade i ett par timmar! Sedan hämtade jag Tobias från träningen, på hemvägen. Det var det det... :-)

Funderar på att träna efter jag slutat här... Ska hem & äta nåt först... :-)

Ha en trevlig dag!

)



Kommentarer
Postat av: Marika

Du får äta för mig med :)

Svar: yess i will ;)
Jonnaph

2012-12-06 @ 20:41:47
URL: http://katrimarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: