Träning ger färdighet!

Nämen lägg aaaaav jag hade skrivit ett långt inlägg på blogg.se appen precis. Så försvinner allt när jag ska publicera?! Damnit.

Får väl sammanfatta... Tränade 1000m simning med sväris idag! Skönt som tuzan. Känner ju knappt att man tränar förrän nu efteråt! Känns i alla möjliga (nyupptäckta) muskler! Kanske ska träna lite imorn med? Om det blir fint väder så kanske jag går en promenad!

Jobbar kväll nu, är ledig imorgon innan jag kör på igen onsdag till söndag. Sista gången jag gör denna "helvetes vecka" innan jag börjar på mitt nya ställe! Känns spännande & lite läskigt samtidigt! Förnyelse förnöjer?

Åt fika efter att vi simmat idag, så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: