Shoppingshoppingshopping

Den sköna känslan som infinner sig när man gjort sin jobbhelg, aah... :) Hade sovmorgon idag, sen tog jag mig en lång frukost kollade på sommarpratarna på datorn & sen började jag tvätta. Efter detta åkte jag till kommunhuset för att lämna nya semesterlappar + min LPS så att jag kan få lön i Juli för det vore ju alla tiders ;) Sen tog jag mig en sväng ut till Överby & handlade en present & då råkade jag ramla in på VILA som hade stor-rea så jag handlade på mig lite för under 300lappen!! OMG kolla in :)










Helt sjukt bra ju?! ;) Sen ramlade jag även in på ur & penn och köpte lite örhängen + en äggklocka som ej är med på bild dock!



& såhär har jag sett ut under dagen;





Sen har jag tyvääääääääääärrrrrr inte så mycket fina bilder som syster har från midsommar, men några fina pics kan jag väl lägga in..... ;) Min midsommarklänning för 199spänn på KappAhls barnavdelning - de ni ;)



sommartårtan som fina syster bakade;




och sist en otroligt vacker bild på mejsjälv;






Hade världens bästa midsommar med de bästa syskonen + resp. TACK mina fina ♥



Kommentarer
Postat av: Nina

Oh lord jättefina köp! Me like bigtime + rea. Nice!

Ska spana in rean på lördag. Ha de så sköj ikväll!

Kram.

2011-06-29 @ 17:01:53
Postat av: Anonym

Thänk you :) Jaa helt sjukt va mkt det fanns jag fick slita mig där ifrån så man inte köpte upp hela lönen ;) haha! Vi hade det jätteskoj! :) Ha en fin kväll. P&K <3 <3

2011-06-30 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: