Fredag!

Marinerad lax & ugnsrostade grönsaker med sweetchilisås blir det till middag!

Är ledig idag men jobbar resten av helgen. Så idag blir det väl inte så himla avancerat med saker att göra, ska äta gott först, sen åka och ta en kaffe hos en vän till Tobias, och mig med ofc. =)

Har varit ute i svängarna med hun & handlat mig ett oljefilter till gamle bilen (har skjutit upp det länge nog) Nu ska allt fixas.. Och har även varit på överby och kikat på olika erbjudanden om iPhones! Är RIKTIGT sugen på att slå till nu. Ska bara hitta det bästa abbonemanget, blir antingen Tre eller telenor. Tror jag.


Seether feat Amy lee - broken (Härlig låt ju!)





Kommentarer
Postat av: sanna suomela

sugen på och tjäna extra pengar? läs mitt senaste inlägg :)<3

kramis

2010-05-15 @ 21:52:08
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: