Yeii

Vilken grymt skön helg vi har haft! Massor av god mat & dryck samt underbart sällskap =) Tack Syster & M för fredagens kalas, och tack Jennifer & A för lördagens bravader!

Måndag och jag är ledig idag, jobbade kvällen igår. Ska börja tvätta 13.30.
Fick mina deklarationspapper idag, får tillbaka tackochlov! Var rädd att jag skulle få betala tillbaka då jag har så många jobb och man måste ordna med skatter osv. men detta hade jag ordnat precis rätt! Himla nöjd med mig själv ;) Skönt iaf. Ska bara få hjälp med att tillsätta bensinkostnader, detta ska jag göra hos mor lite senare!

Ja, vad mer kan jag säga. Jobb imorn & onsdag känns gött!
Kamma in några fler dagar denna månaden är inte fel.. =)


Nu ska jag fixa iorning mig och fara iväg!


Haj!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad gött att få tillbaka en slant :) Väntar också på dessa papper..

Tack än en gång för fina presenten! Kramis.

2010-03-29 @ 17:14:43
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: