packning pågår......

HellO. Håller på att skriva en packningslista nu som vi kan pricka av allt eftersom... Varje gång står man där och tänker att "åååh va det inte nåt meeer"?? :) Jaja det löser sig.. Jag tänkte iaf lugna nerverna lite med ett bubbelbad & skrub. Sen ska jag stryka alla kläder, packa ner och röja undan lite här hemma. Vi sover hos mother inatt eftersom vi ska gå upp typ 4 i natt? Så det blir bastu & lite god mat där borta, sen skulle moder färga mitt hår. fresh. Köpte ett nytt balsam igår fr. Joico. För färgat hår ofc. Ska testa det efter badet :) Så får vi se om det är nåt att ha ;)





JAJA, Nu måste jag sätta igång, skulle behöva trilla ner till stan också för att växla ut lite pund! Samt lämna in min timlista för sista gången, sen blire LPS!! YEAH ;)


Bye bye sweets ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: