Shop til' U drop

Shopping idag med mammsing, trevligt! Jag är ju ledig fram tills fredag, skönt! Hade tänkt att träna idag men eftersom vi ska på beök hos ett par vänner lite senare så fick jag strunta i det, men jag tog tag i städningen här hemma istället för att göra något effektivt, och det var ju skönt att få det gjort! :D

Handlade lite smått&gott idag, bl.a ett par söta ugnsformar från en ny butik på Etage, väldigt söta att ha t.e.x efterrätt i eller kanske någon smarrig ugnsbakelse? Söta anyhows...




Sen var jag inne på Makeupstore & köpte en svart ögonskugga att skugga snyggt med till alla höstens festligheter, för det blireju massor av ?!;) Nåja, fick med ett smakprover på schampo+balsam också, käckt! Så får vi se hur bra dom är dårå :)



Tidningen wellness fick jag & mor inne på hälsokosten när vi handlade, naaajs! Som ni ser så kommer jag få platt mage & sexiga ben inom en snar framtid..! ;) Mohah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: