Veckoslut i Januari

Äntligen har alla slutseminaier och tentor gjorts och vi har börjat på ny kula! Två nya kurser börjar och fortlöper i 10 veckor : IT som verksamhetsstöd & Ledarskap. Båda två verkar intressanta! I IT kursen har vi suttit med olika affärssystem och provlagt ordrar samt fakturerat osv. Mycket nyttig kunskap för vi sitter i olika system som används i praktiken inom olika företag! 
 
Ledarskap känns på tiden att vi läser rent ledarskap eftersom utbildningen är ledarskapsinriktad. Har bara haft en föreläsning än så länge men det verkar som en intressant kurs! Tänk att till våren tar jag min Högskoleexamen! En högtid och grejer, lite som studenten men inte fullt så spexigt ;-) Tänk att jag redan läst i två år snart. Skall nog söka in till ett tredje år! Funderar på att söka kurser inom psykologi och pedagogik, vi har första halvåret valbart 30 hp!
 
Nu närmar sig min födelsedag oxå. Bara 26 år ;-) Kommer att fira nästa helg med min familj. Förra året hade jag ju en väldans fest med 40 pers inbjudna! Tur man inte har såna kalas jämt, mycket att tänka på och fixa med! Men roligt var det ju också naturligtvis!
 
Helg är det i skrivande stund. Skönt har inte mycket inplanerat. Igår var jag och Emma + Therese på Butlers AW, det var väldigt trevligt! Efteråt åkte jag och Emma hem till oss och drack alkoholfritt bubbel! Emma har bestämt sig för att ha uppehåll med alkoholen ett tag och jag beslutade mig för att hänga på detta (obs endast igår!) så jag drack alkoholfri öl på AW sedan bjöd jag emma på iskallt alkoholfritt bubbel hemma hos oss! Det var inte fel. Kändes märkligt att vara körduglig efter vår AW samt bubbel hemma hos oss, körde hem emma strax efter midnatt! Skönt att prova på en alkoholfri utekväll!
 
 
 
 
Jag igår innan AW!
 
 
...Klickade nyss hem en klocka, present från mig till mig! Från Michael Kors som jag spanat in länge:
 
 
Kul med ett nytt ur! Har saknat att bära klocka, fin accessoar tycker jag.
 
 
Andra inköp jag gjort är även två par haremsbyxor som jag älskar! Kommer förmodligen bo i dem i sommar. Visst ser de sköna ut? Det är de också!
 
 
 
 
 
 
Nä nu skall jag lägga ner datorn, planerna för ikväll blir förmodligen: Hämtmat, chips & dipp samt en film! :-)
Imorgon hälsar vi på hos mamma en sväng, tänkte basta! ♥
 
Ha en bra helg vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: