Veckan efter ledigheterna

Ja jag är egentligen fortfarnde ledig, från skolan. Men skall hoppa in och arbeta några timmar imorgon, har ju börjat jobba igen efter min sjukskrivning! Jag ringde i lördags och avslutade min sjukskrivning själv eftersom jag hade blivit tillfrågad om att arbeta kvällen, så jag kände att det var dags att återgå till arbete igen! Skulle varit sjukskriven fram tills idag 5e egentligen. Det gick jättebra att jobba, kände inte av något obehag med min arm som fått vila i ca 1,5 månader, Skönt! Känns underbart att kunna få lite extra tillskott i kassan igen.
 
Jag har så gott som blivit frisk från min dunderförkylning jag åkte på efter jul... Har dock fortfarande hosta kvar, läste att den kan hålla i sig flera veckor efter att man blivit frisk. Lite jobbigt men vad ska man göra. Skolan börjar igen 8e men vi skall dit 7e och förbereda oss inför seminariet vi skall ha den 8e. Känns både skönt och jobbigt att skolan börjar igen, har ju vart såå skönt att vara ledig nu i över 2 veckor! Men nu är det bara att ta tag i skolgörat, har slutseminarier i båda kurserna som avslutas i mitten av Januari samt en tenta den 13e så jag går ej sysslolös! Har dessutom fått en nattrad var 3e helg också nu fram till Maj, så det är väldigt tacksamt för en gammel student ;-) Då kan man hitta på roliga saker fastän man lever på studentlön!
 
Vi har målat om i vårt kök som var lattebrunt till cremevitt! Blev superbra, rummet känns större på något vis, mycket ljusare och fräschare blev det! Nu väntar vi in vpra nya vitvaror som skall levereras på torsdagkväll! Kommer bli super detta! Alltid skoj med lite nytt & fräscht! :-)
 
Nu skall jag lägga undan dator och skolböcker... Nu orkar inte hjärnan av att ta in mer för dagen!
 
Ha det gottt.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: