Här kommer våren.

God tisdag! Jag jobbar på 5e dagen på rad. Imorn jobbar jag kväll i lödöse, sen är jag ledig torsdag;-) he he. Har en bredvidgång på fredag men är tveksam till att jag klarar av att jobba där med tanke på hur tung belastning det är för ryggen.. Får se efter bredvidgångarna!

Idag är jag lite slö... Vill helst bara hem & söva;-) Det va en lång & tradig måndag igår på jobbet 9-18 men sen studsades det runt på zumban som vanligt jätteroligt! Men man är ju hemma vid 21.00 så det blir inte så mkt mer att hinna med den dagen, men vad gör det!

Har som mål att träna iaf 2ggr i veckan & det får bli zumba måndag & fredagar! :-) går på lite indoorwalking (ibland) och har börjar med bodybalance! Tycker det är en härlig träning för kroppen. Vi får väl se, har hållit denna träning 2-3ggr i veckan i många veckor nu! Känns rätt gött faktiskt;-)

Ikväll ska vi nog passa på att storhandla... Välbehövligt! Frysen börjar gapa tomt. Ser fram emot helgen då blir det lite kalas & även en spelning på o'learys i stan:-)

Hoppas ni har en fin vårdag! Ja, det känns som vår iaf när man tittar ut :-) Härligt!




Kommentarer
Postat av: Nina

Vad skoj att du tränar så flitigt, en mår ju så mycket bättre när man rör på sig.
Kan varmt rek inspirations kassen eller varför inte barnkassen från linas, så skönt attslippa tänka på vad man ska laga och handla en vecka i månaden :)
Kram.

2013-02-26 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: