Semestern är över....

Ja hallåjaha tog visst lite semester även från bloggvärlden när jag gick på 12Juli!' Semestern har varit fantastisk! Hann med allt vi ville hinna med men det som i sin tur resulterade i att vi knappt sovit hemma under hela ledigheten! Bara packat om & dragit vidare... Men det är ju oxå härligt i sig :-)

Finlandsresan var härligt! Dock hade ni finare väder i Sverige än vad vi hade där men det gjorde inte så mycket, det va ju skönt att bara komma iväg! Väl hemma 19Juli kom vi hem lagom till Fallensdagar hemma i Thn. Lite trötta efter resan men det va väldans trevligt med en liten utgång!

Vi har sovit över i svärmors stuga några ggr! Bastat, badat i 24gradigt vatten både på dagen & mitt i sommarnatten! Hur gött? :-) Jag har gått på klassträff med mina gamla vänner från HG3A! Hardrockcafe & lite drinkar efteråt, kul att se alla igen, planerar att göra detta varje år nu, får se om det håller i sig :-)

Har hälsat på hos syster + sambo + systerson Alfred <3 <3 Mycket trevligt! Har badat i havet med min bäste vän & besökt Dalsland hos Tobias
morfar där jag tillbringade mina sista dagar på semestern med en härlig avslutning - kräftskiva!

Ja... Jag har ändå hunnit med allt som själen mår gott av! & fick en trevlig början efter semestern... Jag har kommit in på högskolan! Här hemma i Trollhättan! Ska börja läsa 'ledarskap inom detaljhandeln' i 2år till att börja med!:-) Känns skönt. Med en fräsch start... Hösten blir nåt helt annat än vad jag är van vid. Spännande & skrämmande ;-)


Nog om semestern! Efter dagens arbete är jag ledig i 3dagar! Ska bli skönt. På torsdag åker jag till syrran & har lite 'sisters night out' med middag & bubbel & på fredag ska jag ut med min vän Emma & fira att jag kommit in på skolan!! :-) Hon läser samma linje men har redan läst 1år!


Härligt med lite festligheter! Nu, tillbaka till jobbet! ;-) Slutar 16.00!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Wihoo Längtar tills imorn!

2013-08-21 @ 09:51:47
Postat av: Marika

Han ska göra sitt stjärntecken.

2013-08-30 @ 16:36:45
URL: http://Katrimarikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: