I love you weekend

Denna veckan är snart till ända. Förutom jobb + extrajobb så har jag hunnit med shopping, fika, föreläsning med Bo Hejlskov, Zumba, husvisning (igår) & nu väntar bara HELGEN! Underbara helg! Jobbar bara en kortis imorgon (9.45-13.15) sen ska jag åka & fylla på kontoladdning, köpa present till Jennifer som fyller år på söndag! & självklart PACKA inför lördag, då vi ska på Öl&whiskymässa i GBG med hotellövernattning på Gothia hotell! Åker dit med hela familjen + respektive, kommer bli så jäkla skoj! Längtar!!

2 saker till som jag ser fram emot är imorgon fredag, då blir det Zumba kl 17.30 & sen fredagsmys på kvällen!! Älskar fredagar oavsett om jag är ledig eller ska jobba helg. Fredagen är magisk. Den ger energi!! Älskar att mysa till det med nån god mat & nåt gottigt att äta till typ Lets Dance! Kan inte säga att jag är jätteintresserad av programmet men det hör ändå lite till att sitta vid TVn kl 20.00 på en fredag oavsett vad man sitter & tittar på! Bästa sändningstid, jobbveckan är (oftast) över, man är trött, vill bara vara! Kanske tar man en öl, slumrar till lite i soffan - Perfekt! :-)



Kommentarer
Postat av: nina

Älskar också fredagar! även som mammaledig eftersom M. blir ledig då :)
Ska bli jätteskoj att ses allihop på lördag!

2013-04-11 @ 16:41:08
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: