Tryin' to find my words but i dont know where so put 'em

Ja det var väldans vad tid det kan ta mellan alla blogginlägg. Sist gång var 9Maj och det har hänt en del sedan dess, jag har gått igenom en stor sorg, funnit tillbaka till en gammal vän, bytt arbetsplats och haft fru-hippa för syrran.. Ja livet kommer in ibland och rör ihop till en stor röra, man får se till att ha god aptit på livet för att orka med... Nåja..

Sorgen är min och jag har ingen lust att dela med mig av den på bloggen, de som behöver veta de vet och de som inte vet det behöver inte veta.

En gammal vän är återfunnen, och jag är väldigt glad över det. Någonstans har det alltid fattats en bit i allt jag gör och det är hon. Hon som kom till mig med världens finaste bukett med tanke på vad som hänt, och jag är tacksam för att hon klev in i mitt liv just nu!

Jag har bytt jobb, jag slutade på mitt gamla och började på mitt nya, samma jobb men olika personer att hjälpa i deras vardag..

Fru-hippa för syrran som gifte sig i smyg den 17Mars, överraskad som tusan men glad över vad vi mixat ihop, bubbelbad, campagne&jordgubbar, vinprovning & mat samt så avslutade vi med Eurovision där Sweden VANN! Lyckat avslut på en fin kväll :-)

Ja jo.. Sammanfattning som heter duga.. Orkar inte få ihop nåt mer av dessa snart 4 veckor utan bloggande? Har varit hos min gamle vän Jennifer idag också, hälsat på i hennes nya lägenhet! Jättefint har hon det redan :-) Får bli lite vin på hennes balle (balkong) snart! Mohah :D




Finaste buketten av min vän Jennifer ♥



Finaste syrran på hennes fru-hippa! ♥



Bubbelpool!



Vinprovning!





Middag & efterrätt



Sen fick jag mina andra Glossybox på posten idag! Den innehöll en bodylotion som doftar typ sockervadd och en mineralrouge + borste, en parfym som luktar exotiskt och en läppenna! Supernajs :-)



Kostar bara 139kr i månaden, man får en superfin förpackning, en rosa låda att förvara andra smågrejer i, snyggt! ;-)


Nu ska jag äta middag med min sambo, flämtande uttern blir det idag! (stektkyckling paprika och en röra på cremefraische eller turkiskyoghurt & grädde, mango chutney sambal oelek & vitlök) suuuupergott!



Kommentarer
Postat av: Nina

Tusen tack för överraskningen, hade en helt underbar dag!

Kram

2012-06-02 @ 08:52:20
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Malin

O jag är såååååå glad över att ni har hittat tillbaka till varandra ska du veta :D

2012-06-06 @ 14:10:01
Postat av: Jennifer

åh va fint du skrivit söta du, va glad jag blev, lite rörd tillochmed :) ♥♥♥ du ska veta att jag är väldig glad över våran återförening också :)

2012-06-09 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: