ohNANA Rihanna get well soon!

Jajajaja får uppdatera helgen nu på Måndagen ;)

Sammanfattningsvis; Jobbhelg med dagspass + Bowling + mat inbokat på Buddys i Lördags = Skitskoj! Uuuunderbar mat, jag hade sett fram emot att äta på Buddys hela dagspasset på jobbet, föreställde mig en god köttbit mediumrare med ett glas rött till, och det smakade precis så gott som jag hade hoppats, om ännu bättre! :) Man får unna sig lite helglyx fastän man jobbar ibland. De andra fick ju ösa på med öl & div drinkar men jag höll mig i skinnet! Vi var hemma & i säng vid 23.15 redan! Skönt - tacka vettja 1timme extra!





Glowing in the dark!



Moder ♥



Grapparna på BishopsArms




Syrrans sambo M hade med sig skojjiga ciggisar med en knapp på!
Den tryckte man på så ändrades smaken till menthol :D



 Nu väntar man spänt på vad som ska hända med onsdagens rihanna konsert med tanke på dethär ... Hoppas hoppas hon känner sig bättre snart! Vi åker ju tll Sthlm ändå men det vore så tråkigt om konserten blir inställd!!! :( *sänder änglar till Rihanna som ska få henne på fötter igen* ooooh god lets hope for the best!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh bowling är ju så skoj! =)

2011-11-01 @ 14:32:18
URL: http://www.shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: