Tomtar i fönstren

Nu börjar det ordna upp sej med humöret. Jobbat helgen & har varit grymt övertrött och haft sömnlösa stunder, MEN.. Detta var sista hela helgen jag jobbar tills jul. Känns U N D E R B A R T =) Sen börjar väl mitt schema sakta men säkert om & om igen efter nyår. Så nu nästa helg, så jobbar jag bara på söndag 18 - 00.30, Hur skönt som helst!! Helgen efter det är det JULBORD - Awsome!!

Igår fick jag äntligen upp lite julgardiner, dukar, stjärnor & stakar. Några fina mysiga tomtar pryder fönsterbrädan och juleljus lyser upp i mörkret. Har min käre sambo att tacka för tålamodet med mig & mitt julpyntande. Han vart allt bra hjälpsam där jag behövde honom & trollade bort min ångest över om jag skulle hinna med julstäd innan advent, genom att tampas med dammsugaren
♥ Han är så go min gubbe.


Ikväll har vi besökt T:s mamma vars sambo varit i Kina, lite kaffe & prov av jacka (som han köpt med sig fr. Kina på beställning) & sedan åkte vi hem för att titta på Beck, dricka glögg & mysa i soffan. Perfect sunday.


Det bästa med att det är söndag idag är att det är MÅNDAG imorn, vilket betyder att jag är ledig! Åh vad skönt att sova uuut, Älskling som börjar jobba imorgon får nu själv bege sig ut i den kalla morgonfrosten och se mig ligga kvar under det varma täcket & ta farväl =) Men ack vad jag kommer sakna honom när jag vaknar upp!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: