Flashbacks

Hatar när man bara sitter och zappar på TVn när det inte kommer nåt bra alls.. Greys är ju ikväll men jag & Tobias såg det avsnittet i förra veckan så jag vill inte se det igen.. Så jag slår på vh1 & där visas "very 00s" madonnas musikvideo "heard it all before" ser jag och får såna tillbakablickar på när jag & min syster var i Lanzarote ihop när jag var 16år! Så rolig resa!! Så kul att resa bara vi två! :-) I alla fall... Denna låten förknippar jag till när vi sminkade oss inför en utekväll, inte hade nån "stereo" att lyssna via så vi fick lyssna genom syrrans freestyle (!!) ha ha, med varsin hörlur i örat, lyssnade vi på Madonna - heard it all before. Härligt när man får flashbacks!

Idag har vi/jag pluggat hemifrån inför tentan på lördag. Vi bestämde att alla skulle läsa på litteraturen i lugn och ro så det kunde vi likagärna göra hemifrån. Så jag är så trött på plugg nu för ikväll och vill INTE dyka ner med näsan i boken fastän det bara visas skit på TVn... Nä jag vill bara fortsätta onödig-Zappa.... Kanske kommer det en till flashbacklåt snart?! ;-)

Kolla in heard it all before via denna snygginglänk;

http://youtu.be/MyeN5h9nLas



Kommentarer
Postat av: Nina

Hihi det dära minns jag också så väl :) en resa vi får göra om!!

2014-05-08 @ 21:08:08
URL: http://awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: