if youre happy and you know it clap your hands !

Verkar som att goda ting smyger sig på smått och bara blir fler och fler! 
Jag är totalt supernöjd med min nya Macbook air! Den är så superlätt, vilket är perfekt för mig som kånkar böcker och dylikt fram och tillbaka från skolan. Behöver verkligen inte ha någon klump till dator då utan denna är bara så perfekt! 

Btw är armen bättre för var dag men är sjukskriven från allt som har med arbete att göra tills början av nästa år. Kanske lika bra... Behöver ju inte hoppa på med tunga lyft för tidigt eftersom det då kan bli värre och jag behöver stanna hemma ännu längre. Så nu kör jag bara skola. Får en heldel hjälp av mina kurskamrater ifall jag behöver och det är jag så tacksam över.

Har massor att göra i skolan nu vad gäller arbeten som skall in och tentor i januari...Försöker att inte stressa upp mig men ibland är det svårt! Dock insåg vi idag att vi kommit väldigt långt i vårt ena arbete och det var en skön känsla! Då kan man slappna av i helgen :-) 

Fick veta idag av min syster att min systerson sagt moster för första gången nu!! Åh jag blev såå glad, ni förstår inte vad jag kämpat med att lära honom det!!;-) <3 Vi skall ev. dit i helgen och hälsa på så hoppas att han säger moster så att jag får höra!! Min älskade lilla Alfred <3 

Fler roliga ting i helgen är en ullaredstripp med de goaste av töser - Emma, Matilda och Hanna! Ska bli skoj med en roadtrip :D Länge sedan jag var där nu... Sist var vi där ungefär samma tid som nu, efter löning i November... Då sa jag att jag aldrig skulle göra om det, vilken julstress! Men nu blev det så igen, haha får hoppas på bättre tur denna gång.

Jaja, nu blir det skinksmörgås och glögg med min käreste <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: