Shop til' you drop

Idag är det hemmaplugg som gäller. Har delat upp min läsning lite inför litteraturseminariet på torsdag, skall läsa resterande 100sidor idag i den otroligt flummiga boken om organisations metaforer! Jaja med lite kaffe så ska det väl gå ;-) 

Igårkväll hälsade jag på hos min käre vän Emma, tjötade lite skit och sen nattade jag lilla Vilma som somnade i min famn! Mysigt.  

Klickade precis hem en jumpsuit från Nelly! Snygg som få! Hoppas bara man inte ser ut som en jättebebis i den ;-)


...nä nu lite mer kaffe!


Kommentarer
Postat av: Nina

Gaaaah! Gõr schnõgg!

Svar: Visst är den! Hoppas den är lika snygg på bara! :-D Leveransen borde komma i veckan...!:-)
Jonnaph

2014-04-14 @ 20:17:01
URL: http://ninni87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: