En återblick på helgen som var...

Man kan ju undra om livet står stilla mellan alla mina blogginlägg, vill ju liksom återkomma till vad som skrevs sist gång på bloggen. Men jag kan lova er att livet går framåt i 100knyck.. Sist gång funderade jag på hur det gått på tentan jag skrev 7a4sidor på.. Jag klarade den! Alla frågor va godkända! Även hemtentan i den kursen blev godkänd & seminariet också så nu är jag KLAR med kursen organisation&vetenskapsteori. Grundläggande redovisning får vi nog reda på i nästa vecka.. 

Vid sidan av skolan har jag jobbat mycket med att hjälpa min farfar med flytt osv då han vart multisjuk som de kallar det.. Tragiskt nog så somnade han in i fredags natt... <3
Nu väntar en jobbig tid igen med allt vad det innebär.. Hoppas att han har det bra där han är, med farmor, pappa & mina farbröder. I'll see you again...


I lördags sov jag över hos mamma där även min syster & systerson var, vi bakade vita pepparkakor & lussebullar ihop och tittade på så mycket bättre. Det va skönt att tillbringa kvällen med dem, min systerson Alfred får alla sorger i världen att försvinna, tänk att jag är hans moster. En moster som kommer göra allt för denna lilla men så älskade människan <3 










Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för mysigaste helgen på länge <3
och du får låna lilla A när du vill hihi
Kram.

2013-11-21 @ 07:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: