Delete x-mas - mission completed

Har städat bort juleeeen! SKÖNT. Efter jul&nyår så är man MÄTT på allt som har med jul att göra, färgen RÖD känns sådär att ha framme alls nu. Kör naturfärger i vårt hem.... ;-) 
 
Idag har jag haft världens mysigaste dag med min "nyvunna" vän Jennifer! Vi fikade på mejeriet i stan, sen gick vi & sa upp mitt kort på älvhögsborg för att sedan gå vidare till sportlife & teckna nytt! Guldkortet vare här! Är ju anställd inom trollhättansstad så jag får kortet för 277kr i månaden istället för 395kr! Får träna på alla anläggningar, sola & få vattenmassage. Sjukt bra pris! Ska verkligen försöka sparka mig själv i baken och komma i form!! Måste bli spänstig & slank ;-) och BRUN, hehe... Jennifer får hjälpa mig att piska igång mig!!!! :-D Något jag är nyfiken på är indoorwalking! Skall testas! Efter vår stan-runda så gick vi hem till Jennifer, åt ihop & drack kaffe & prata om allt mellan himmel & jord! Har nu fyllt på energiförrådet igen! ;-)
 
 
Sitter nu och varvar ner, lyssnar på bra musik bland annat denhär; UNDERBAR (känns låten igen så kan jag meddela att det är Lars winnerbäck som har gjort en cover på den, du hade tid!!) Jennifer visade mig låten.
 
 
 
Så fin ♥
 
 
 
Sitter och läser lite bloggar, kom in på Anna Hibbs blogg, hon hade bloggat om Sofia Moore klänningar & jag blev så kär i en, den hade jag kunnat gifta mig i!!! :-)
 
 
Underbar, visst är den????


Kommentarer
Postat av: nina

Men den klänningen kan du ju gifta dig i :) Jättefin!

Indoorwalking tror jag på, är nog ngt som passar dig skulle jag tro!

Jag fikade på Mejeriet med en kompis från Sthlm för nåt år sen, mysigt ställe :)

Ha en bra dag! ses imorgon :)
Kram.

Svar: Ja, inte så dyr om man tänker på vad en bröllopsklänning kostar :D mmm får leta efter denna i mitt bloggarkiv när det blir dags ;-) Superfin ju.
Ja det lät skoj! Och lät som ett bra träningspass också!

Jaha okej ja de har så mysig inredning!! & god mat :-)

Detsamma <3 <3
Jonnaph

2013-01-08 @ 09:51:00
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: