I want you to stay.

Tiden går, människor i ditt liv kommer och går... Det viktigaste är väl att känna efter & värdera de människor i ditt liv som verkligen ger dig någonting och som du vill ge tillbaka till. Man har haft många "vänner" men ju äldre man blir (låter som om jag är 107.) så känns det som de blir färre & de som finns kvar är de som ska finnas där? Deep shit. Jag är väldigt glad i alla mina vänner & känner mig varm i hjärtat av att de vill vara en del av mitt liv. Jag är inte den bästa på att hålla kontakten men jag vill så gärna visa för alla mina vänner att jag tycker om dem och vill ha dem i mitt liv. Men man känner sig så otillräcklig på nåt vis... Man hinner ju inte alltid med att finnas där & avsätta tid för dem alla... Synd att man inte kan dela på sig! Tack och lov känner kanske många av mina vänner samma sak och då sitter vi ju ändå i samma båt... ;-)
 
Mycket av min vakna tid har gått till att bara överleva känns det som... I alla fall år 2012, min jord gick nästan under... Känner att energin inte finns på samma sätt som förut och jag kämpar varje dag för att ta mig tillbaka men ibland känns det som man har så mycket att göra & så många måsten att man bara trycks ner igen, om ännu djupare. Jag vet att det kallas prioritera men när det gäller jobb & skola så måste jag ändå prioritera det först, det är  ju mitt levebröd. Sen kommer min familj inkl. Tobias. Även om vi varit tillsammans i snart 4år så måste man ju fortfarande anstränga sig och fylla liv i dagarna som går och inte fylla på med dagar i livet... Kärleken är inte alltid så lätt men vi har klarat oss ganska så bra kan jag ändå tycka ♥ Vi älskar ju varann, starkt men ändå så sårbart.
 
 
DEEP SHIT.
 
 
 
Sitter & lyssnar på världens finaste låt eller nja, men en av dem iaf... Rihanna - stay. SÅ BRA!! Åh älskar videon. Men eftersom ni kanske inte kan se originalvideon (anses som stötande, rihanna naken i ett badkar, man ser typ inget men ändå ska man vara så jädra petig. Jajajajaja...) men iaf, lite video + text kan ni väl få............ ;-) Enjoy!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: