My day.........

Steg upp ca 9.30, låg i säng en stund och kikade på musikhjälpen på svt2.. Risgrynsgröt till frukost & nypressad apelsinjuice, mest för att vi inte hade nån juice att blanda med så fick jag göra egen ;-) 
 
Har inte gjort så mycket idag, postade lite julkort förut på ICA, passade på att handla samtidigt. Ska ju jobba ikväll 16.15 - 01.15 ! I Mobilateamet, som jag längat! trot eller ej...  Tycker det är skitkul att jobba i mobila, eller jag har ju bara gått bredvid än så länge men framöver kommer jag kanske få hoppa in. Man kör runt i kommunbilar & dubblar hos olika folk, väldigt socialt! Tiderna är väl kanske lite mindre kul, dagarna är antingen 5.45 eller 6.30 till 12.15 & kvällarna 16.15 - 01.15. men men... De ska nog gå fint. Ska jobba med en tjej som heter Lizette idag, vi har jobbat mkt ihop fast när jag vart assistent & hon mobilateamet. Så jag har jobbat en hel del med fölket i mobila, så jag känner dem!
 
Nåja, att det är fredag idag & man missar allt som har med fredagsmys att göra.. känns sådär kul men får försöka att tänka bort det! ;-)
 
Får väl ställa mig & rensa tvätt! Ingen rast & ingen ro! ;-)
 
Ha en mysig helg ♥
 
KRAMIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: