Musikhjälpen 2012

Just när jag valde kategori "weekend" till detta inlägg så insåg jag att, jaha det var helgen det? jag har jobbat 16.15 - 01.15 fredag & lördag så helgen kom & gick lika fort!! Nåja jag är ledig nästa helg och det är nästan viktigare! Ska passa på att julmysa, åka till farfar eftersom han fyller 75år! Får köpa present till honom i veckan... :-) Fixa lite julmat också till honom... Mamma skulle hjälpa mig med det. Påtal om mamma så ska jag, mamma & svärmor Maria till stugan & stugmysa imorgon! Bastu, tacos, ostbricka & övernattning! Ska bli kul. Så jag möter upp moder på NÄL blodcentral, sen ska vi snurra runt på överby & kanske köpa med sig lite vin, kvällen till ära ;-)
 
 
Sitter just nu & kikar på SVT2 HD - musikhjälpen 2012! Snart går dom ut ut buren... Så ledsamt! Önskar att de alltid satt där i buren, det är så underhållande att titta på! Mysigt att ha i bakgrunden när man grejar med annat... Eller titta på när det visas på SVT2 eller SVTplay... Åh lite ångest över att det snart dröjer ett ÅR tills mh13 kommer... Eller om det ens kommer, jorden ska ju gå under på fredag! Har nästan handlat alla julklappar idag också... Skönt! Vi vet vad vi ska köpa resterande klappar som ej är köpta än... Så det är bara till att bege sig ut i veckan som kommer.... Så mycket folk bara!
 
 
Ska jobba en morgontur kl 6.30 - 12.15 imorgon... Ska bli skoj, ska jobba ihop med Rikard, som jag jobbat med mycket när jag var assistent på ett ställe. Skojskoj... Segt bara med tidig morgon ;-) Hihi. Tidigt för mig, som är van med att börja kl 9.00! Jaja det ska nog gå bra!
 
 
Ha en trevlig söndag! CIAO.


Kommentarer
Postat av: Marika

De har ju kommit på nu och är överens alla forskare att när maya kalendern tar slut så går inte jorden under, utan det blir stora förändringar på denna jord :-)

2012-12-17 @ 10:21:59
URL: http://katrimarika.blogg.se
Postat av: Nina

Så synd att musikhjälpen är slut, det är ju så himla bra! Längtar redan till mh13 :)

2012-12-17 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: