Family weekend

Helgen har gått i familjens tecken! I fredags samlades alla barnen med respektive + barnbarn hemma hos mamma för att umgås och äta gott! Himla mysigt att familjen bara växer sig större och större, älskar när hela min familj är samlade :-) I lördags hade jag, syster och mamma + Alfred myskväll, vi bastade och köpte hämtmat bland annat, på kvällen tittade vi på så mycket bättre. Imorse blev jag väckt av min systerson Alfred kl 8.00. Finns väl ingen mysigare väckning?? Sen åt vi "sukkost" som Alfred säger = frukost, ihop och myste på förmiddagen. Efter syster + A åkt hem, besökte jag graven eftersom det är farsdag idag. Gjorde iordning där och hade köpt med mig vita rosor till pappa + farmor, farfar och farbrödernas grav. Hade även köpt ett stort stenhjärta som jag lade bland alla andra änglar och dekorationer hos pappa <3 Senare vid lunch hämtade jag min man och broder vid tåget, sen åkte vi hem och nu slappar vi bara. Ikväll skall vi spela bingo lotto - Scotts är ju med! Håll tummarna för att vi vinner! Sedan skall vi göra iordning hemmagjorda pulledporkburgare med pommes i ugn, så gott!
 
En riktigt mysig helg har det varit! Nästa helg skall jag och mamma till Lidköping på Afternoon Tea och så skall vi sova över där och ha lite SPAkväll hemma hos syster, de har ju bastu i lägenheten - himla lyxigt! Ser fram emot detta mycket...!


Kommentarer
Postat av: Nina

Riktigt mysig helg och ja längtar också till nästa helg!! Och nästa:-) Alfred bjuder nog på sukost nästa helg!

Svar: Ja vi har två roliga helger att se fram emot :D Åh jag längtar redan efter Alfreds sukkost ;)
Jonnaph

2014-11-10 @ 20:04:42
URL: http://awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: