Happeeeh!

clap along if you feel like a room without a roof.... ;-)

Har jobbat mina två dagspass nu i helgen & är ledig i två dagar innan skolan startar igen! Känns både kul & tråkigt ;-) Nej men mest för att förra året var ganska tufft så hoppas jag att andra året skall kännas bättre! Kurserna jag skall läsa nu är logistik & distribution samt personalekonomi, intressant!

Imorn måndag är en tråkig dag för många men ej för mej! Jag ska sova ut & äta en lång frukost för sedan vid lunchtid har jag bokat mig på halvkroppsmassage och en ansiktsbehandling! Ser fram emot detta mucho! :-)

Ikväll ska vi nog unna oss nåt gött att smaska på sen ska jag ta mig ett glas rött för firandet av att jobbhelgen är gjord.

ciao!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så härligt syster, njut för mig med :)

2014-09-01 @ 10:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: