Freeeeedag idag!

Har varit i skolan trotts "ledig dag", kikat igenom lite Ekonomistyrning. Oerhört svår kurs får jag säga men vi ska nog klara detta! ;-) Samtidigt läser vi kursen Marknadsföring & kurslitteraturen är på engelska så det hurrar jag inte för... Men det ska nog gå! ;-) Det "jobbiga" är att våran tentavecka ligger precis den veckan vi kommer hem från Fuerteventura.. Lär ju vara sådär pigg på tenta då.. Men.. Det ska nog gå ;-) Positiva Arne. 

Efter skolan så drog jag & Helena ner till staaaan (hehe) och kollade om smycka hade fått in Isabella löwengrips serie (vill ju ha en ring därifrån) men det hade de inte fått & skulle inte heller få. Så jag får köpa den i Lidköping! Där finns den. Efter detta, ett besök på kicks där jag fick köpt en ny dag&nattcreme (Emma.S serien) sedan cyklade vi hemåt!

Ikväll ska vi till våra rara vänner Emma & Mijo + lilla Vilma! Det blir lyxpasta & champagne (har vi hört rykten om) ;-) Får bli bilder på instagram ikväll! Jonnaph heter jag där om ni vill följa mig ;-) 
Vi sover över där då det känns enklast & skönast då vi slipper tänka på hemfärd, mysigt är det ju oxå! 

Imorgon väntar julbord på kusten i vanlig ordning, varje år! Ska bli gott med första julmaten. 

Gjorde en adventsljusstake igår, vad tyx? Alltid roligare att ha en lite speciell, unik som ingen annan har ;-) 



Om jag inte redan skrivit det så klarade jag tentan i grundläggande redovisning !! Nu har jag klarat allt i de två kurserna & kan blicka framåt på de två nya vi läser nu! Skönt.

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jättefin! Duktig du är.
Med vänlig hälsning,
SiS

2013-12-02 @ 10:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: